Lika människor tänker olika!

Igår var jag på en biltur med Nina. Efter ett tag kom Veronica Maggios låt "Jag kommer" på radion och både jag och Mario började sjunga med. Inte Nina, Nina tycker inte om Veronica Maggio och började jämföra henne med saker som hon inte tycker om.. Vi har något gemensamt jag och Nina, ingen utav oss tycker om grisrumpor så då kom hon på jämförelsen kassler.

Så nu ska jag visa er en bild på Veronica maggio


Och här är en bild på en Kassler



Kan ni se likheten? Det kan inte jag iallafall, men sen slog det mig. Jag har ju inte sett Veronica Maggio naken. Kanske ser hon ut såhär med inga kläder?



Och nu bara för att inte jag tycker som Nina så ska jag slänga in en låt som passar bra till inlägget här ovan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0