KROPP & KNOPP



"Jag är kär i 36 killar!"- Frida 11 år


"Hej Kropp & Knopp!
Jag är en kille på 10 år som är kär i en tjej i min skola. Men hur blir man ihop med en tjej man gillar?
Måste ha svar!

KP svarar: Visa att du är interesserad. Titta på henne och håll kvar blicken lite extra länge. Föreslå att ni ska göra saker ihop.
 Men du kan inte räkna med att hon ska förstå att du tycker om henne. Samla mod och berätta för tjejen att du gillar henne. "


"Vad gör någon till en bra kyssare?
 -Det är inte bara att gapa för mycket. Sen är det viktigt att det är ett bra tempo, att man inte rör tungan för snabbt, säger Robban."


"Hamad och Marie hånglar i smyg.
  Hamad säger: Man måste anstränga sig lite med tjejen, som att hålla upp dörrar och inte svära så mycket. Det är bra."


"Angelica och David pussas på restaurang, och ibland kryper de in i en buske för att pussas."


"BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ för kärlek! Abshiro 12 år är trött på kärlek."


"Elin ger inte upp! -Elin, 9 år, har frågat chans på samma kille sju gånger."


"Hej! Jag är en tjej på 11 år. Jag vill börja använda bh och jag undrar över en sak. Ska man prova den innan man köper den?"


"Mario, 14 år: - Jag är...HÅNGELKUNGEN!"


...säger bara en sak: LÄS BOKEN!!






Kommentarer
Postat av: Corn

Gillar att boken heter Återkomsten, som om de va värsta deckaren.

Fint inlägg btw

2011-08-14 @ 00:58:34
URL: http://feliskallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0