EN speciell vän jag har

Som Cornelia skrev så har vi varit dåliga på att uppdatera bloggen och vi kommer bättra oss. Jag lovar!

Nu vill jag iallafall tala om för er om att jag har en speciellt vän vid namn William, och nu är det så att min kära vän William har varit så fantastisk att han har följt våran blogg varje dag sen vi startade det. Det är så fantastiskt att han är värd en stor applåd(hoppas att han hör den).

Det jag egentligen vill säga med detta inlägget är att vi har tappat så mycket läsare nu de senaste och vi är så super glada för var ända en som läser och skulle gärna vilja veta vilka alla är.

Så om nu har lust så är det bara att kommentera namn, och kanske vart ni bor någonstans. Vi tycker att ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0