En raggningsreplik eller två

Ni vet ju att vi på Fel i skallen har Victoria's secret som förebilder men vet ni också att man raggar bäst på oss genom raggningsrepliker? Vilken tur för er att vi alla är singlar.

Här är några favoriter direkt ur boken "Ursäkta, vilken raggningsREPLIK funkar bäst på dej?"

1. Om en tjock gubbe kommer och stoppar dig i en stor säck, oroa dig inte, tomten försöker bara ge min den perfekta julklappen.

2. Det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit 5 påsar, vad gör du ikväll?

3. Du är den perfekta inredningsdetaljen.. Du skulle passa perfekt i min säng, i min soffa, på mitt golv, eller lutad mot min vägg..

4. Låt oss ha smurfsex - Knulla tills vi blir blåa!

5. Här är jag! Vilka är dina två andra önskningar?

6. Dina lökar får mig att gråta.

Om ni inte vill gå in i en bokhandel och köpa boken så kan ni ju använda er av denna trevliga sida. Raggningsreplik.se

Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Corn

eller sex

2011-08-21 @ 14:41:36
URL: http://feliskallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0