4 bevis på att jag är en alien

1. JAG ÄR FÖDD I MARS
Och då undrar ni säker om jag är född på planeten Mars också...
Tyvärr vet jag inte svaret. Ni får fråga min mamma, hon lär ju veta vart hon pressade ut mig!


2. JAG ÄR GRÖN
... okej inte i verkligheten. Men på denna bilden är jag otroligt grön (eller kanske mer blå?)!


3. JAG DIGGAR MUSIK DUBBAD AV UTOMJORDNINGAR
För visst är det så att det är en riktig utomjordning på denna video...


4. STARWARS ÄR MIN STORA DROG I LIVET
okej.... jag har sett alla filmer... dock har jag inte sett klart på någon av dem! MEN... jag tycker StarWars på Playstation är kul och jag förlorar alltid när jag spelar mot min 6åriga bror!

Måste bara tillägga att Darth Vader (på bilden ovan) är väldigt lik Carolina Rigo....

Kommentarer
Postat av: Erik

Inte sätt klart på filmerna???? NERD RAGE!!!!!!!!!!!!

2011-08-16 @ 19:54:27
Postat av: Agnes

Yepp, du är en alien. ;)

2011-08-17 @ 15:38:02
URL: http://rockfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0